Optimaal rijcomfort Premium onderdelen 30 dagen bedenktijd

Menu

Garantie en klachten

Garantie

Veel partijen hebben een zeer onduidelijk garantiebeleid wat als misleidend ervaren kan worden. Zo zijn er partijen bij die durven te stellen dat zij een zeer hoog kwalitatief product leveren maar durven er vervolgens geen of slechts minimale garantie op te bieden.

Bij Spark Bike doen we het anders en kiezen wij voor transparantie, duidelijkheid en vertrouwen in ons eigen product. Omdat wij de fietsen zelf in onze eigen werkplaats in elkaar zetten en vertrouwen hebben in onze collega’s en onze toeleveranciers, kunnen wij een zeer goede garantie bieden.

Alle door ons geproduceerde fietsen worden uitvoerig getest voordat onze technisch specialist goedkeuring geeft tot uitlevering van de fiets.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sparkbike.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.